טיפים לתקשורת יעילה עם לקוחות המספרה או מכון היופי שלכם

לא נחדש לכם הרבה אם נאמר כי אנשים מתחברים לאנשים במכוני יופי ומספרות באמצעות תקשורת, ושהבסיס לתקשורת טובה עם לקוחותינו, הוא ליצור איתם שיחה. אולם איך מייצרים שיחה שתבנה אמון מול הלקוח?

להלן מספר טיפים ליצירת תקשורת אפקטיבית, שתסייע לכם לעשות בדיוק את זה:

טיפים לתקשורת יעילה עם לקוחות המספרה

1. דברו באופן ברור

בהירות היא כוח. כאשר אנו מדברים בצורה ברורה, אנחנו מאפשרים לאנשים להבין מה אנחנו מנסים לומר להם ואיזה מסר בדיוק ברצוננו להעביר להם.

2. דברו בחמלה

כאשר אנו מתנסחים בצורה חומלת ורגישה כלפי זולתנו, אנשים יודעים שאכפת לנו מהם באמת, שיש לנו אמפתיה כלפיהם וכי אנו רוצים רק בטובתם. זה מאוד חשוב באינטראקציה מול לקוחות, אך בעלי עסקים רבים בתחום היופי ובכלל, שוכחים זאת לפעמים – אז אל.

3. דברו בצורה משכנעת

כאשר אנו מתבטאים באופן המעיד על שכנוע פנימי, אנשים מאמינים למה שאנו אומרים להם ומוכנים לשתף איתנו פעולה, בין אם מדובר על הצעה לשינוי התספורת או צבע השיער,

או המלצה על רכישת מוצרי שיער חדשים שאתם ממליצים עליהם ללקוח.

4. דברו בביטחון

גם כאן – בהמשך לטיפ שהזכרנו בסעיף הקודם, נציין כי כאשר אדם נשמע בטוח בדבריו, אנשים נוטים להיות מושפעים יותר מהדברים שהוא אומר וישנה סבירות גבוהה יותר לכך שהם ינקטו במעשים שהוא מכוון אותם לבצע.

בעולם של ימינו, כישורי תקשורת הם חיוניים מאין כמוהם, ובפרט לבעלי עסקים עצמאיים.

תקשורת טובה עם לקוחות, הולכת יד ביד עם הצלחה עסקית. לכן חשוב ללמוד לא רק לדבר, אלא גם להקשיב.

הרגילו את עצמכם לדבר במשך 20% מן הזמן בלבד, וביתר הזמן – להקשיב ללקוחות שלכם בתשומת לב רבה.

חשוב מאוד גם להקפיד לשמור על קשר עין עם הלקוחות שלכם, כי זה מראה כבוד, והמתנה הגדולה ביותר שאותה אתם יכולים להעניק ללקוחות שלכם, היא תשומת הלב שלכם. 

זכרו גם כי שאלות חשובות לא פחות מתשובות. נסו לשאול את לקוחותיכם כמה שיותר שאלות פתוחות, שיעודדו אותם להתבטא ולייצר איתכם שיח (במקום להשמיע רק את עצמכם).

חשוב כמובן, גם להפגין התלהבות ממה שאתם עושים – הלקוחות שמים לזה לב, ותשוקה היא מקדם מכירות חזק באופן מפתיע ביותר.

בסיכומו של עניין, כיום לא מספיק להיות מעצבי שיער מוכשרים (אם כי אין ספק שאלו הם כישורים חשובים בפני עצמם). הלקוחות במספרות מצפים לקבל מכם חוויית שירות מלאה. לכן מומלץ להשקיע בתחזוקת הקשר החיובי שלכם עם הלקוחות שלכם.

ולסיום זכרו: אם אתם רוצים להותיר רושם עז על הלקוחות במספרה שלכם, דברו איתם, אבל אם אתם רוצים גם להשפיע על הבחירות שלהם ולגרום להם לחזור אליכם שוב ושוב, תצטרכו ללמוד גם להקשיב להם!

ואם כבר הגעתם עד לכאן, אז בואו להציץ בציוד למספרות שלנו

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים

הצטרפו למשפחת גולדקס

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו ותתעדכנו בשלל מבצעים והטבות לפני כולם!

מספרה? פאנית?

ציוד למספרות

אתם יכולים ליהנות מהנחות משמעותיות על כל המוצרים [יותר מהאתר!]

השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם עם כל הפרטים. או התקשרו: 077-8040758

ספר/ית? פאנית?👋
ספר/ית? פאנית? יש לנו הנחות משמעותיות עבורכם על כל המוצרים באתר😊
👈 לפרטים נוספים על המחירים עבורכם
🤙חייגו אלינו ✉️שילחו מייל