משלוחים מהירים חינם בהזמנות מעל ₪300

משלוחים חינם בהזמנות מעל ₪300 | עד 5 ימי עסקים | רכישה מאובטחת

החלקת שיער: אילו שיטות עומדות לרשותך? ומה מתאים לך?

החלקת שיער

שיער חלק הוא, ללא כל ספק, עבור חלקינו הוא החלום הנשי האולטימטיבי. העולם המודרני מציע מגוון של דרכים ליצירת מראה חלק וחלומי, אולם, חשוב להיות מודעים לכך שנדרשת זהירות מרובה בבחירת אמצעי ההחלקה על מנת למנוע נזק ארוך טווח לשיער.

החלקת שיער

אילו שיטות להחלקת שיער עומדות לרשותך?

סקלת אופציות החלקת השיער נעה מייבוש שיער מהיר באמצעות מייבש שיער המספק מענה לשעות ספורות ועד להחלקות מבוססות קראטין המספקות תוצאות ארוכות טווח. 

ייבוש שיער

הדרך הקלה והמהירה להחלקת שיער שטחית וקצרת טווח עושה שימוש במייבש שיער אשר הופך את השיער לחלק עד לחפיפה הבאה. מייבש שיער עושה בהחלט את העבודה גם כאשר מדובר בשיער מקורזל וגלי, אך חשוב לזכור להשתמש בספריי הגנה לשיער אשר יגן על השיער מהחום הגבוה הכרוך בשימוש במכשיר.

גיהוץ שיער

גיהוץ שיער מתבצע באמצעות מחליק שיער קרמי ומספק תוצאות לטווח המיידי בלבד. השיער המתקבל לאחר הגיהוץ רך וחלק, אך חשוב שלא לשכוח לעשות שימוש בספריי מגן כנגד הטמפרטורה הגבוהה של המחליק, למניעת נזק לשיער.

החלקה באמצעות חומרים אחרים

קיימים מגוון חומרים המסייעים בהסרת קרזול ובהחלקת שיער. השימוש בחומרים אלה מיועד, בעיקר, לבעלות שיער גלי ומתולתל קלות. לבעלות קרקפת רגישה, מומלץ לעשות שימוש בחומרים על בסיס סידן וחומרים דומים. תוצאות ההחלקה עשויות להחזיק מעמד למשך 6 – 4 חודשים.
>> מגוון חומרים להחלקת שיער

החלקת שיער מקצועית

החלקת שיער מקצועית היא הליך כימי אשר עושה שימוש בתרכובות שונות המיושמות על השיער וממשיך בשימוש במחליק שיער שמטרתו לקבע את ההחלקה. התהליך מחליק את השיער ואף מסיר יובש וקרזול.

החלקת שיער על בסיס קראטין

קראטין הוא חלבון השערה המעניק לה את חוזקה. קיימים שני סוגים של החלקות שיער מבוססות קראטין:

– החלקה ברזילאית

החלקת שעיר ברזילאית נחשבה עד לפני שנים ספורות כשיטה האפקטיבית והמבוקשת ביותר בתחום השיער, וזאת, בשל העובדה שהיא מעניקה לשיער ברק ולחות ומתאימה כמעט לכל סוגי השיער האפשריים לרבות שיער צבוע ומובהר. עם זאת, כיום, השימוש בה שנוי במחלוקת.

החלקה ברזילאית מתחילה בהחדרת תרכובת קראטין לשיער, ולאחר מכן, נעשה שימוש במחליק שיער המיישר את הקצוות באופן מושלם. בשנים האחרונות, עם התגברות המודעות בנוגע לבטיחות בענף השיער, החלקה ברזילאית הפכה למומלצת פחות היות והיא מכילה, במקרים רבים, גם חומר בשם פורמלין אשר איננו מאושר על ידי משרד הבריאות.

החלקת קראטין נטולת פורמלין על בסיס חומצת אמינו מסוג ל-ציסטאין 

חומצת אמינו זו מהווה מרכיב רב חשיבות בבניית החלבונים המונעים נשירת שיער ותורמים לצמיחתו של שיער חזק, מבריק ומרשים. החלקת קראטין מסוג זה אינה מלווה בתופעות לוואי והיא מומלצת ובטוחה לשימוש.

החלקה יפנית

החלקה יפנית מבוססת על תרכובות כימיות המוטמעות בשיער, ולאחר מכן, נעשה שימוש במחליק שיער להשלמת המראה. לקראת סוף התהליך, נעשה שימוש בנטורלייזר לקיבוע המראה החלק שהתקבל. את תוצאות ההחלקה יש לתחזק באופן שגרתי והיא מתאימה במיוחד לתלתלים קלים עד בינוניים.

קרמים להחלקת שיער

מגוון הקרמים להחלקת שיער הקיים בשוק מציע מבחר מוצרים המספקים תוצאות מהירות. בין הרכיבים שקרם מסוג זה עשוי להכיל: ויטמין E, חומצות אמינו, שמן אבוקדו, ויטמין B5 ועוד.

לאחר חפיפה, שימוש במרכך וייבוש במייבש שיער, נעשה שימוש בקרם ייעודי להחלקת שיער ולאחר מכן נעשה שימוש במחליק שיער להשלמת המראה. בשלב הבא, נעשה שימוש בקרם נטורלזייר המקבע את התוצאות ולאחר 30 דקות השיער נשטף והקרם מוסר.

החלקת שיער באמצעים ביתיים

החלקת שיער באמצעות רכיבים טבעיים ובמרחב הביתי אפשרית בהחלט. בין אמצעי ההחלקה הביתיים הנפוצים: 

מסיכת מיונז

מיונז מכיל חומצות אמינו ונוגדי חמצון עוצמתיים. ערבבי כוס מיונז עם 2 כפיות אבוקדו מעוך ומרחי על השיער. לאחר כשעה, שטפי את השיער. 

שמן חם

שמן חם הוא תרופת סבתא מסורתית להחלקת שיער. כל שעליך לעשות הוא לחמם למשך דקה – שתיים שמן כמו שמן זית, שמן קוקוס, שמן קיק, שמן חוחובה או שמן שקדים ולמרוח את השמן על השיער ועל הקרקפת. עיסוי באמצעות שמן חם תורם לשיפור מחזור הדם בקרקפת, מחזק את השיער ומעניק לו מרקם חלק. לאחר מספר דקות, יש לחפוף את השיער באמצעות שמפו עדין.

מסיכת בננה

בננה עשירה באשלגן, בפחמימות, בשמנים טבעיים ובוויטמינים. הכיני בקלות מסיכת בננה מתוצרת ביתית המכילה בננה, שמן זית וחלב שהחמיץ, מרחי על השיער והשהי למשך מספר דקות. לסיום, חפפי באמצעות שמפו עדין. המסכה מפחיתה קרזול ומעניקה לשיער מרקם חלק.

מה חשוב לעשות לפני קביעת תור להחלקת שיער?

הגדירי את סוג שערך באופן ספציפי על מנת שתוכלי לחפש את הפתרון האפקטיבי ביותר לסוג שערך, מאפייניו ומצבו. ערכי סקר שוק מקיף וחפשי אחר סלון המציע שירות אמין מכל בחינה. אל תהססי לתחקר את בעלי הסלון על מותגי המוצרים בהם נעשה שימוש במהלך הטיפול. שימוש במותגים אמינים מעיד, לרוב, על מקצועיות ועל אמינות. חפשי הצעת מחיר הוגנת, אך היזהרי מהצעות מחיר מוזלות יתר על המידה אשר עלולות להסתיר חוסר מקצועיות ולהסב לשערך נזק לצמיתות. לאחר בחירת הסלון המועדף עליך, שתפי את אנשי המקצוע בכל אינפורמציה רלוונטית אודות שערך וטיפולי החלקה שביצעת בו בעבר. לאינפורמציה זו עשויה להיות משמעות רבה בנוגע לבחירת אופן הטיפול המדויק הרצוי.

המלצות לאחר ביצוע החלקת שיער:

  • השתמשי בשמפו ללא מלחים לחפיפת השיער
  • השתמשי בחומרים שיגנו על מרקם שערך החדש בדגש על מוצרים מבוססי סיליקון
  • הימנעי מאיסוף השיער באופן הדוק למשך יומיים אחר ההחלקה לפחות

אנו לשירותכם!

גולדקס מעמידה לרשות לקוחותיה את מיטב המותגים העולמיים המובילים בענף השיער ומציעה קשת רחבה של מוצרים מתקדמים וציוד מקצועי במחירים הזולים בארץ.

על חוג לקוחותינו הנאמנים נמנים סלוני פאות, יצרני פאות ומספרות כמו גם לקוחות פרטיים הנהנים ממוצרים באיכות הגבוהה ביותר במחיר הנמוך ביותר ומשירות מכל הלב ברמה שטרם פגשתם. 

מוזמנים לחוות שירות ברמה אחרת!

הנה כמה מוצרים קשורים לכתבה:

מומלצים

0
עגלת קניות
עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות
🌟 גלו את הקסם - Xone! 🌟
מוצרי טיפוח שיער מהסדרה המובילה של Xone
עם קרטין וללא מלחים
עכשיו ב-15% הנחה!
Coupon Code Copy Button
סדרת מוצרי XONE

הצטרפו למשפחת גולדקס

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו ותתעדכנו בשלל מבצעים והטבות לפני כולם!
מעבר לצ׳אט
היי יש לי הצעה בשבילך????
היי, טוב שבאתם!
כאן תוכלו לקבל תשובות, ייעוץ והמלצות.
מחכים לכם.