משלוחים מהירים חינם בהזמנות מעל ₪300

משלוחים חינם בהזמנות מעל ₪300 | עד 5 ימי עסקים | רכישה מאובטחת

שיער שומני אחרי החלקה

שיער שומני אחרי החלקה

לאחר החלקת שיער, מומלץ להימנע מחפיפת השיער למשך 48 עד 72 שעות לפחות. הרטבת השיער בסמיכות להחלקה עלולה להפחית את יעילותה באופן משמעותי ולהחזיר את השיער למצבו הטבעי.

כיצד ניתן להפחית את רמת השומניות השיער לאחר החלקה?

בעוד עבור נשים בעלות שיער סטנדרטי, המתנה של מספר ימים ללא חפיפה לאחר החלקת שיער הינה אפשרית בהחלט, הרי שנשים ששערן נוטה להיות שומני בטבעו עשויות לראות בהמתנה זו אתגר של ממש. 

במטרה להקל על התחושה האישית ולצמצם את רמת השומניות של השיער, ניתן להיעזר בטיפים הבאים:

  1. לפני ביצוע ההחלקה, יש לחפוף את השיער ביסודיות מרבית.
    ניקוי יסודי של השיער יפחית ויאט את התפתחות השומן בשיער לאחר ההחלקה. חשוב לציין, כי חפיפה יסודית של השיער אמורה לכלול שני סבבים של שימוש בשמפו ועיסוי מסיבי של השמפו על השיער ועל הקרקפת. באופן זה, פעולת השמפו אפקטיבית הרבה יותר ומנקה את משקעי הלכלוך המעודדים יצירת שומן ביעילות מוגברת.
  2. ניתן לרסס על השיער שמפו יבש – שמפו על בסיס אבקה ללא צורך בחפיפה.
    את השמפו היבש יש להתיז ממרחק של 10-15 סנטימטרים. הריסוס אמור להיות קליל ולהתמקד באזורים היותר שומניים בשיער.
    לאחר מכן, יש לעסות את השיער בעדינות ולפזר את השמפו באופן שווה על הקרקפת והשורשים, עד לקבלת מראה שומני פחות.
    בשלב הבא, ניתן לסרק את השיער בעדינות. במידה ויש צורך ביצירת נפח או בעיצוב של השיער, ניתן להשתמש במייבש שיער על מצב קור.
  3. לבעלות שיער הנוטה לשומניות יתר המעוניינות לשמר את תוצאות ההחלקה לטווח ארוך ככל האפשר, מומלץ להקפיד על שגרת טיפוח השיער באופן הבא:
    לחפוף את השיער באמצעות שמפו ומרכך, לשטוף היטב ולנגב בעדינות בעזרת מגבת יבשה. לאחר מכן, יש לרסס מעט ספריי ולייבש את השיער באמצעות מייבש שיער. בשלב הבא, יש להחליק את השיער באמצעות מחליק קרמי מהשורשים לקצוות. לסיום, במידת הצורך, ניתן למרוח מעט קרם שיער בעזרת אצבעות הידיים, תוך התמקדות בקצוות. אין למרוח את הקרם על הקרקפת או על השורשים. 

דגשים כלליים חשובים בנוגע לשיער שומני

תדירות חפיפה נכונה

חשוב להבין, כי ניקוי בלתי מספק של הקרקפת עלול לגרום לסתימת נקבוביות ולהיווצרות שומן, בדומה לתהליך המתרחש בעור הפנים כאשר שגרת הטיפוח של העור איננה מספקת. שגרת טיפוח נכונה של השיער, הכוללת חפיפה יסודית, מונעת הצטברות תאי עור מתים, שומן ומשקעי לכלוך מעל גבי הקרקפת ושומרת על שיער בריא שאיננו נוטה לשומניות יתר.

>> לערכת טיפוח השיער המומלצת של Xone לחצו כאן

מנגד, גם חפיפת השיער בתדירות גבוהה יתר על המידה עלולה להוביל לשיער שומני, היות ומצב בו רכיבים מנטרלי שומנים מיושמים על הקרקפת לעיתים קרובות מדי מעודד ייצור מוגבר של שומנים בקרקפת, המגביר את רמת השומניות של השיער. 

ככלל, לבעלות קרקפת בריאה, מומלץ לחפוף את השיער אחת ליומיים. לבעלות שיער דק, עם זאת, מומלץ לחפוף בכל יום על מנת למנוע את חסימת נקבוביות זקיקי השיער האופיינית לשיער דק. מעבר לכך, בהגדרת תדירות החפיפה הנכונה, חשוב לקחת בחשבון את מכלול הנתונים הסביבתיים, כאשר מגורים בסביבה לחה ואורבנית דורשים חפיפה יום יומית, ואילו בתנאי מגורים בסביבה כפרית שאיננה לחה יתר על המידה, חפיפת השיער כפעמיים בשבוע הינה מספקת בהחלט.

תדירות הברשה נכונה

הברשה תכופה של השיער עשויה להגביר את רמת השומניות שלו. לכן, מומלץ להבריש את השיער לפני החפיפה תוך הקפדה על מגע של המברשת בקרקפת, וזאת, על מנת להסיר תאי עור מתים ומשקעים שנותרו מתכשירי הטיפוח השונים. לאחר החפיפה, יש לסרק את השיער בעדינות באמצעות מסרק בעל שיניים רחבות. על מנת למנוע נזק לשיער, יש לסרק אותו בכיוון הקרקפת.

>> למגוון מסרקים ומברשות לשיער לחצו כאן

תכשירי טיפוח מתאימים

בנוגע לשימוש במרכך שיער, לבעלות שיער הנוטה לשומניות מומלץ לשקול את תדירות השימוש במרכך בהתאם לצורך, ובכלל, מומלץ להימנע ממגע של מרכך שיער עם שורשי השיער, על מנת למנוע התפתחות של שומניות יתר. מעבר לכך, לבעלות שיער הנוטה לשומניות יתר מומלץ להימנע משימוש בתכשירי שיער מרוכזים יתר על המידה כמו קרמים ושמנים ייעודיים ולהעדיף מוצרים קלילים יותר, תוך התמקדות בחיפוש אינדיבידואלי אחר המוצר שיעניק לשערך את התחושה והמראה האופטימליים.

טמפרטורת מים נכונה

בנוגע לחום המים במהלך החפיפה, מומלץ להימנע משימוש במים חמים יתר על המידה, היות והדבר עלול לגרום לייבוש יתר של הקרקפת ולהוביל את עור הקרקפת לייצור שומנים מוגבר בעקבות כך. זאת ועוד, מומלץ לסיים את החפיפה באמצעות שימוש במים קרים. 

שימוש במחליקי שיער

מחליקי שיער מעודדים היווצרות שומן בשיער היות ופעולת ההחלקה מקרבת את השיער לקרקפת וחושפת אותו לשומנים המרוכזים בה.

>> לקטלוג מחליקי שיער לחצו כאן

רמת הניקיון של האביזרים הנלווים

שימוש באביזרים שאינם נקיים מגביר את שומניות הקרקפת. לכן, חשוב לנקות בתדירות גבוהה את מברשות השיער, מחליקי השיער ויתר האביזרים ולהקפיד שלא לעשות שימוש באביזר שאיננו נקי דיו.

גולדקס – הדרך המקצועית לשיער מהחלומות

גולדקס מרכזת את מותגי העל המובילים בתחום טיפוח השיער והציוד המקצועי תחת תקרה מקצועית אחת. אצלנו תמצאו מבחר מוצרים ייעודיים לכל סוגי השיער, לרבות שיער שומני, וציוד מקצועי במגוון רחב המאפשר לכם לבצע את הבחירה האופטימלית לכל מטרה.

כבית עסק מוביל בתחומו, גולדקס מהווה את הכתובת המקצועית המועדפת על מספרות, מכוני יופי, סלוני פאות ולקוחות פרטיים מכל רחבי הארץ, הנהנים מהמוצרים האיכותיים בעולם במחירים חסרי תקדים ומשירות ברמה אחרת. 

נשמח להעניק לכם שירות מכל הלב כמיטב המסורת של גולדקס!

מומלצים

0
עגלת קניות
עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות
🌟 גלו את הקסם - Xone! 🌟
מוצרי טיפוח שיער מהסדרה המובילה של Xone
עם קרטין וללא מלחים
עכשיו ב-15% הנחה!
Coupon Code Copy Button
סדרת מוצרי XONE

הצטרפו למשפחת גולדקס

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו ותתעדכנו בשלל מבצעים והטבות לפני כולם!
מעבר לצ׳אט
היי יש לי הצעה בשבילך????
היי, טוב שבאתם!
כאן תוכלו לקבל תשובות, ייעוץ והמלצות.
מחכים לכם.