פתרונות טבעיים לנשירת שיער

נשירת שיער

נשירת שיער מהווה בעיה אסתטית ומטרידה מאוד הן אצל גברים והן אצל נשים. האדם הממוצע מאבד בין 50 ל100 שערות ביום. חשוב לדעת כי נשים סובלות משיער דליל בתדירות גבוהה יותר, אך לעומת הנשים כ80 אחוזים מהגברים מתקרחים בגיל מסוים. הנשירה איננה משתפרת עם הגיל ולרוב ככל שהגיל מתקדם יותר, כך יותר שיער נושר. רבים מחפשים פתרונות טבעיים לנשירת שיער, שיסייעו להם למנוע כמה שניתן את הנשירה המדוברת ולאפשר להם להנות משיער מלא ובריא. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות פתרונות טבעיים לנשירת שיער.

מהם הגורמים לנשירת שיער?

הנה כמה גורמים לנשירת שיער:

  • תורשה- נשירת שיער יכולה להיות גם על רקע גנטי ועל כן, אם ההורים שלכם סבלו מנשירת שיער, יתכן מאוד שגם אתם תסבלו מנשירה זאת.
  • עודף הורמונים גבריים הן לגברים והן לנשים גורמים לכיווץ כלי הדם הקרובים לעור וכתוצאה מכך אספקת הדם לשורש השערה פוחתת והשערה נושרת.
  • גורם נוסף שיכול לגרום לנשירה הוא דיאטה נוקשה ותזונה לקויה אשר יכולות לגרום בטווח הארוך לחוסר בחומרים חיוניים לצמיחה ובריאות השיער.
  • גם מתח וסטרס ידועים ככאלה שגורמים לדילול מאגר המינרלים והוויטמינים בגוף והם יכולים להוביל להפרעה באספקת הדם וחומרים מזינים לשורשי השיער. מתח גם יכול לגרום לאובדן של צבע בשיער, נפח וחיוניות לשיער.
  • בעיות בריאותיות גם יכולות לגרום לאובדן שיער. כך לדוגמא: הפרעות בתפקוד בלוטת התריס, אנמיה, דלקות, הפרעות עיכול, כל אלה ועוד עלולים להיות סיבה לנשירה.
  • עוד גורם הוא תרופות ספציפיות שהאדם נוטל שעלולות כחלק מתופעות הלוואי שלהן לגרום לנשירת שיער.
  • כמובן שאצל נשים הריונות ולידות מהוות גורם משמעותי מאוד, ולא מעט נשים סובלות מנשירת שיער אחרי לידה.

איזה פתרונות טבעיים יש לנשירת שיער?

ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות טבעיים לנשירת שיער.

ראשית כל, הקפדה על תזונה היא דבר חשוב מאוד ואם אתם סובלים מנשירה, יש לבחון את התזונה שלכם ולשנות את הרגליה. יש לכלול בתזונה מגוון רחב של מזונות המכילים מינרלים, וויטמינים ועוד.

ניתן לצרוך ויטמין A אשר ידוע כתומך בתפקוד שורשי השיער. המחסור בויטמין זה מופיע בצורה של קשקשים בשיער והשיער הופך להיות יבש ושביר. את הויטמין המדובר ניתן לצרוך כתוסף תזונה או במזונות שהוא קיים בהם במינון גבוה כגון: כבד, גזר, דלעת, תפוזים ומנגו.

גם ויטמינים מקבוצה B הם חשובים מאוד. הם מגינים על השיער מפני מתח, מחזקים את השורשים ומסייעים באספקה של חמצן לעור הקרקפת. כמו כן, הם מגנים מפני התקרחות נשית וממריצים צמיחה של שיערות חדשות.

צריכת ויטמין C גם היא דבר חשוב מאוד לטיפול בנשירה. הוויטמין המדובר מחזר את מערכת החיסון, משתתף בתהליך ייצור הקולגן שאחראי על גמישות השיער ומסייע במניעת נשירה. גם במקרה הזה ניתן לצרוך את הוויטמין כתוסף תזונה או במזונות העשירים בו כגון: פירות הדר, כרוב, פלפלים, תותים ועוד. בנוסף לכך, ניתן לצרוך גם חומצות שומן בלתי רוויות, אשר מחזקות ומזינות את הזקיק של השיער.

תכשירים לשיער

כיום ניתן למצוא מגוון תכשירים שונים לשיער המבטיחים טיפול בנשירה וחיזוק שורש השערה וכדאי מאוד לבדוק איזה תכשיר לשיער הוא המומלץ ביותר והתוצאות שלו מוכחות.

יכול לעניין אותך גם: סרום לשיער שעבר החלקה

נשמח לשמוע את דעתכם:

מומלצים

הצטרפו למשפחת גולדקס

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו ותתעדכנו בשלל מבצעים והטבות לפני כולם!

מספרה? פאנית?

ציוד למספרות

אתם יכולים ליהנות מהנחות משמעותיות על כל המוצרים [יותר מהאתר!]

השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם עם כל הפרטים. או התקשרו: 077-8040758

ספר/ית? פאנית?👋
ספר/ית? פאנית? יש לנו הנחות משמעותיות עבורכם על כל המוצרים באתר😊
👈 לפרטים נוספים על המחירים עבורכם
🤙חייגו אלינו ✉️שילחו מייל
Phone WhatsApp